Medlemmer

Har du fået lyst til at starte på golf ?

Lær at spille golf I Holsted Golfklub.

Med Holsted Golfklubs forårsgolf for begynder får du et godt indblik i golfens forunderlige verden og stifter bekendtskab med en sport, der indbefatter god motion, dejlige naturoplevelser, socialt samvær og naturlig konkurrence.

Dette begynderforløb henvender sig til dig, der alene vil bruge 5 UGER til at få et godt indblik i golfens forunderlige verden og stifte bekendtskab med en sport, der indbefatter god motion, dejlige naturoplevelser, socialt samvær og et stort konkurrenceelement (hvis du ønsker det).

Formålet med Holsteds forårsgolf-begynderforløb er, at introducere dig for golfsporten og lære dig det grundlæggende omkring golfspillet, herunder • Grip og stands • Det fundamentale golfsving • Det korte og det lange spil • Chipping, bunkerslag og putting • Regler og etikette på golfbanen

Prisen er kun 500 Kr. som modregnes i kontingent hvis du efterfølgende melder dig ind i klubben, du kan melde dig ind allerede nu og få adgang til Pay and Play banen, du er selfølgelig pr. auto med på første begynderhold i 2024 .

Så kontakt begynderudvalg Rene Nissen på telf. 2685 0094 eller kontakt klubben på holstedgolfklub@gmail.com

Aktiviteter i klubben

Sommer halvåret.

Tirsdags pigerne spiller mandag kl.17 tirsdag kl 9