Udlejning

Lej lokalet til din næste fest i Holsted Golfklub

Der er både et godt udstyret anretter-køkken

og et nyrenoveret festlokale

Prisen er kun 2000 kr

Ved mindre arrangementer såsom møder el. lign er prisen 1000 kr

Henvendelse på

Mail: holstedgolfklub@gmail.com

Tlf. 75392963

Eller

Eske Tlf: 26410782

Lej Festsalen i Holsted Golfklub

Salen egner sig til både små og store sammenkomster så som fødselsdag, konfirmation, bryllup, kobberbryllup, sølvbryllup, guldbryllup, jubilæum og barnedåb.

Vores sal lejes med tilhørende anretter køkken og kan rumme 80-100 gæster.

I køkkenet forefindes et stort køleskab, ny ovn samt opvaskemaskine med et hurtigt program. Et komfur med 3-4 kogeplader, diverse gryder og pander.

Herudover er huset meget velassorteret i serveringsfade, skåle, serveringsbestik o.l. Der forefindes service, glas og bestik til 80-100 personer samt duge der nemt kan vaskes.

Sal og Køkken skal efterlades rengjort hvis ikke andet er aftalt, der er også mulighed for at leje pr. time ved f.eks. mindehøjtideligheder og små sammenkomster

Du er altid velkommen til at ringe til Holsted Golfklub ´s sekretariat på telefon 75392963 eller på mail holstedgolfklub@gmail.com og få et godt tilbud.

Salen egner sig ikke til Ungdoms og Efterskolefester da der er gulvtæppe på i salen. Men indgås lejeaftalen til en sådan fest, skal der som min. lægges et depositum på 2000 kr. Der skal kunne garanteres at der er minimum 8 forældre tilstede hele aftenen. Forældrenes opgave er at tilse de unge mennesker og vigtigst af alt, at holde deltagerne på klubhusets område og ikke på hverken puttebane eller golfbane. Såfremt noget ødelægges erstattes dette til dagspriser og evt. timeløn til håndværker. Prisen for rengøring er Kr. 1500,00.