SÆSONEN 2024

GRATIS SPIL I APRIL

Det er nu muligt at komme og spille vores 9 Huls Pay & Play bane GRATIS fra mandag d. 8/4 2024 og resten af April måned 2024.

HUSK også Golfens Dag d. 14/4 2024 hvor vores Pro-træner står klar med gode råd omkring golfspillet samt giver

mulighed for at prøve at slå til en golfbold med instruktion fra træneren.

Fra Bestyrelsen

Information fra bestyrelsen

Til nye medlemmer, der endnu ikke har fået deres golfkort, er her et fantastisk tilbud:

Bliv prøvemedlem for 500 kr. og få straks spilleret til Pay and Play-banen samt adgang til faciliteterne Driving Range, Putting Green og Indspilsområdet. Derudover bliver du automatisk tilmeldt det først kommende nybegynderhold.

Ønsker du yderligere information, kan du kontakte os på

begynderudvalg@holstedgolfklub.dk

Det har været en begivenhedsrig dag i Holsted Golfklub.

Foruden Golfens Dag, så lagde vi også bane til RAJT Juniorturnering, hvor der var 57 unge mennesker fra golfklubber i det "gamle Ribe Amt" ude og spille vores bane.

Vi havde Alexander Brink Rasmussen og Cathrine Fabricius Guldberg med i hhv. A-rækken og C-rækken.

Der skulle findes vindere i 4-rækker og Holsted Golf bidrog selv med en 1. plads til Cathrine Fabricius Guldberg i C-rækken. STORT TILLYKKE til Cathrine og de andre vindere.

STORT TAK til alle de frivillige fra Holsted Golfklub, som kom for at hjælpe med at få afviklet stævnet.

Nyheder 2023

Alle fuldtidsmedlemmer til den store bane i HGK har muligheden for:

• At tage op til 3 gæstespiller med på en gratis prøverunde på P&P banen og driving range. Medlem af HGK skal udfylde blanket med navn, DGU nr. og navne på den/de gæster der deltager i prøverunden. Det er en betingelse at gæsterne ikke tidligere har spillet prøverunde i Holsted Golfklub. Blanketten ligger i klubhuset og afleveres udfyldt i brevsprækken til kontoret.

• Gratis at tage 3 gæste spillere under 18 år med på P&P banen.

• Have indtil 3 gæste spillere på 18 år eller derover med i samme bold for kr. 65 pr. voksen/unge gæst.

Prøverundespillere og gæste spillere skal registreres i klubhuset. Bag-tag skal benyttes.

Grupperabat: Ved grupper på 4 spillere på 18 år eller derover er prisen 100 kr. pr. person

Fra Bestyrelsen

Information fra bestyrelsen

..........................................................

Til nye medlemmer der ikke har kortet endnu er der et super godt tilbud her.

Meld dig ind som prøvemedlem nu

for 500 kr. og få spilleretten til Pay and Play banen samt faciliteterne Udslag, Puttegreen, indspil  med det samme så kan du spille hele vinteren lige så meget du lyster, og selvfølgelig er du pr. auto med på det første nybegynderhold i 2024

Nyheder 2022

Banen

Huske at hele riven skal ligge i bunkeren og ikke som her er vist.

Juniorer

RAJT

Junior turnering i Holsted Golfklub

d.30. April 2022

58 Junior spillere

fra golfklubber i det gamle Ribe Amt,

var mødt op til match i Holsted.

Første bolde blev slået ud kl. 8.00

og matchen var færdig spillet kl. ca. 13, hvor alle deltagere var samlet til pølser og pomfritter og efterfølgende præmie overrækkelse.

Holsted havde desværre kun 4 deltagere med ved matchen, men de klarede sig alle flot.

Vinder af A.Rækken blev

Alexander Rasmussen

På en 2 plads i C Rækken kom

Cathrine Guldberg,

På en 4 plads i C Rækken kom

Anton Refsing Jensen

En eagle(Bold i hul på 2 slag)på hul 11 som er et par 4 hul præsterede

Christoffer Guldberg

Flotte præstationer af alle 4 spillere. Håber vi ses igen til næste match i Kaj Lykke.

Der skal også lyde en stor tak til alle de mange frivillige hjælpere ved matchen. Uden jeres hjælp kan vi ikke afvikle en sådan match med så mange glade og tilfredse deltagere.